Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příspěvky a komentáře zde uvedené vyjadřují názor jejich pisatelů a nemusí se shodovat s mým názorem. Příspěvky obsahující vulgární výrazy budou vymazány.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

...

(Tomáš, 7. 4. 2009 20:10)

Zdar, karoserii jsem nesundával. Nechal jsem ji na rámu, odšrouboval jednu stranu, druhou jsem nechal na povolených šroubech a karoserii jsem přizvednul pomocí heveru, podepřel a vyřezal a vyvařil levou a pravou stranu zvlášť. Nejsem profesionál a měl jsem strach, že když karoserii sundám a vyřežu podlahy, tak to netrefím usadit na 100% a budu mít kastly na rámu šejdrem. Ještě mě čeká lakování.
Mungaforum neznám, ale pokusím se to najít. Moje němčina není nic moc, ale uvidíme...
Na Kemperu jsem kupoval nějaké drobnosti a není s nima žádnej problém. Poslal jsem objednávku a požádal o zaslání faktury. Zaplatil jsem převodem a do 10-ti dnů mi to dorazilo pépéelkou.
Jak píšeš, převodovky i diferáky v mungách díky trvalému pohonu 4x4 dost trpí. Jeden můj známej (troufám si říct machr na teréňáky)mi vyrábí odpojovač kardanu. To znamená, že budu mít náhon na předek a 4x4 budu řadit pomocí bovdenu jen když budu potřebovat. Jedná se o mezikus mezi převodovkou a kardanem a vyžaduje to zkrácení kardanu. Kardan mám náhradní, takže do origo stavu to můžu uvézt kdykoliv. Až to budu mít na autě a vyzkouším to, tak poreferuju. Teď však považuju za nejdůležitější vychytat diferák.
Zdravím všechny. T.

Pro Toma

(jirka , 6. 4. 2009 22:30)

kde kupuje díly nevím , teď tam jedu tak to zjistím. já mám Mungu r. 1959 vojenskou verzi s origo motorem. Již jezdím, ale náročné, Go převodovky mi dělali v německu a spoustu nových dílů
ozvi se na mail sys.jiri@net-service.cz nebo 777233851
hezký den všem Jirka

Re.:

(Vláda, 6. 4. 2009 21:15)

Sundavals karoserii z rámu? Mně se do toho nechtělo,ale příště ji asi dám dolů,pač kdybych měl lepší přístup k opravám tak je už asi hotovo. Jestlis koukal na stránky našeho kolegi které věnoval rekonstrukci své mungi,tak mi to přišlo podle fota celkem jednoduché - jestlis ji sundaval,měl bych pár otázek : jak je kastle cca těžká,respektive v kolika lidech se dá zvednout z rámu a je v její demontáži nějaká záludnost?
Také jsem přemejšlel že bych dal motor z wartburga na běžný ježdění a orig si nechal v bedně. Němci si tuto výměnu dost pochvalujou a ten novější model co má hlavu upravenou na chlazení vpředu už i vypadá podobněji.
Také lze na wartburga dát orig hlava a pak je to velmi podobné,jde tam ztuha,ale jde.
Nevím jestli znáš Mungaforum - diskuze u kulatého stolu,je to konfera Něm. mungistů a jsou tam velice ochotní poradit,prakticky stačí přečíst historii témat a máš tam odpovědi určitě i na ten diferák,různé tipi a triky atd.
Oni ty převodovky i diferáky se v mungách dost sypou a když tam máš výkonější motor než originál tak o to více,ale zase se daj ještě dobře koupit nové díli a někdy je to jen kolečko nebo ložiska a pak má člověk léta klid.
Pošlu ti odkaz kde jsem kupoval díli,byli i levněší než Kemper a jednání solidní jen to muusím najít. Od Kempra jsem ještě nekupoval-máš zkušenost? posílá i do čr? No dost otázek tak raději končím čau V.

Zdravím Vláďu

(Tomáš, 3. 4. 2009 17:23)

Jsem na tom podobně - auto při koupi vypadalo celkem slušně, ale bylo doslova "nachystaný" na prodej. Špatně udělaný chlazení a topení, karoserie slepená kytem, všude vůle, hlučný diferenciál, ...
Trochu jsem to vyspravil a odjezdil jednu sezónu, momontálně mám auto na dílně u kamaráda. Vyřezali jsme podlahy, části blatníků, atd. místy tam bylo až 5mm kytu !!! Teď vyvařujeme a snad to do sezony stihnu nachystat. Motor je tam bohužel opel 1,2, ale zase je v vynikající kondici a tak mi přišlo blbý ho vyhazovat (mám ještě náhradní). Originál DKW v dobrým stavu bych sháněl těžko a když tam dám wartburg tak to taky nebude originál. Původně je to voják a elektro mám taky 24V. Diferenciály jsem sehnal dva ale mám pořád problém s hlučností a vybracemi - jsem s toho dost nešťastnej. Co s tím?

Zdravím Toma

(Vláda, 3. 4. 2009 11:30)

Já mám sice Mungu dva roky,ale zatím jsem nikam pořádně nevyrazil,když udělám jednu věc tak se pokazí jiná,je to tím že jsem po koupi neudělal pořádnou generálku protože byla celkem pěkná a tak jsem to zkusil ošidit,ale to jsem neměl. Musím se na to znovu vrhnout. Také mi nějakou dobu trvalo než jsem sehnal informace,díli atd. ale to určitě sám znáš :-) Koukal jsem na fota a máš ji fakt pěknou,máš tam orig. motor ? A co elektrika? Já mám vojáka 24v orig motor.

Zdravím Vláďu

(Tomáš, 2. 4. 2009 19:28)

Děkuju za pozitivní reakci na moje stránky. Můžu se zeptat jestli jezdíš někam na srazy?

Konečně stránky na Mungu

(Vláda, 2. 4. 2009 17:40)

Paráda že jste udělal stránky na Mungu,mám F91/4 tak doufám že si tu budem měnit info ku prospěchu všem - když koukám na mungaforum v německu,tak jim jen závidím jak to mají pěkně rozjeté.

Zdravím Jirku

(Tomáš, 1. 4. 2009 21:36)

U koho to zeťák v německu kupuje?

Díly Munga

(Jirka, 1. 4. 2009 20:34)

Restauruji mungu a vše mi vozí zeť z německa Tady se asi nedá nic sehnat

Náhradní díly na mungu

(Tomáš, 18. 1. 2009 21:28)

Kde scháníte díly ??? Díky za radu.


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29