Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příspěvky a komentáře zde uvedené vyjadřují názor jejich pisatelů a nemusí se shodovat s mým názorem. Příspěvky obsahující vulgární výrazy budou vymazány.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re Srazy

(Vláda, 6. 6. 2009 19:41)

Já se ještě nikam nepodíval - jestli někdo budete razit s mungou na akci tak napište,zajel bych se podívat . Ahoj V.

Srazy - akce

(Tomáš, 4. 6. 2009 18:31)

Už jste letos navštívili nějakou akci? Podělte se o zážitky. T.

Vladanovi

(Tomáš, 30. 5. 2009 6:39)

Díky za info.T.

Taktické znaky

(Vladan, 28. 5. 2009 20:56)

Některé značení Bundeswehru je na stránkách: http://www.rk-reinstetten.de/berichte/taktische_zeichen/Taktische_Zeichen.pdf
Snad si vybereš. Vladan

Opět značení

(Tomáš, 20. 5. 2009 19:52)

Zdravím vás pánové, poradíte mi teda někdo jak je to s tím značením mung v armádě? (popisy, kříže, znaky,...) :)
Kde najdu mustry abych to udělal správně? Dík T.
PS:jo a byl někdo z vás na Zlomené poloose?

Jirkovi

(Tomáš, 17. 5. 2009 15:26)

Zdravím tě Jirko, můžu popis seřízení zapalování přepsat a uložit do dokumentace? Zdar T.

seřízení zapalování

(jirka, 15. 5. 2009 21:21)

Ahoj ,
pokusím se popsat nastavení zapalování na 2 taktním motoru 1000ccm
1. hlavní desku zapalování nastavit , tak že šrouby jsou uprostřed drážek.
2.kontakty nastavit také na střed(predstih)
3.nastavit odtrh 0,4mm na všech válcích
5.druhý válec nastavit 3mm před horní úvratí(toto je základní nastavení)
6.dát na kontakty druhého válce žárovku
7,do drážky ve vačce nasadit kousek plechu a pootočit vačkou lehce na doraz v pravo(nesmí se pohnout motorem)Žárovka se musí rozsvítit až v pravé krajní poloze.Pokud se tak nestane seřizuje se hlavní deskou zap. vpravo nebo vlevo. Až je seřízen 2.válec tak se deska dotáhne. Potom se stejně nastaví 1a2.válec, jen s tím rozdílem, že předstih nastavíme na kontaktech. Je nutné vždy začít nastavení od druhého válce..
Dnes jsem si to cvičně zkusil i já a Munga jezdí jak drak
Hodně štěstí Jirka

Re: zapalování

(Vlada, 14. 5. 2009 22:49)

Díky za info

renovace

(jirka , 14. 5. 2009 21:12)

musím smeknout před Vladanem, protože ta kastla to byl totální šrot
Jirka

zapalování

(jirka, 14. 5. 2009 21:06)

Nastavoval to se zeťákem. Je to bývalý endérák. Vyučil se na trabantech a wartburkách. Munga jezdí super. Napíše mi postup a já ho sem pak hodím. Tchán mi to musí ale přeložit do češtiny.Já se s ním s problémama domlouvám. Já na to mám setinový indikátor, který dám místo svíček na nastavení předstihu . odtrh nastavím spárovými měrkamia potom doladím měřákem na nastavení úhlu odtrhu. Předstih je nutno zkontrolovat i pootočením vačky dozadu předstih ve vyššíh otáčkách. I po nastavení nám při teplém motoru vynechával jeden válec Po změření odporu fajfky jsme zjistily , že místo 9 ohm je odpor 14 ohm Po výměně fajfky je vše OK Hodnoty později.

Re - zapalování

(Vláda, 13. 5. 2009 22:32)

To jo,ten postup je stejný,akorát začínáš u jiného válce,ale hodnoty se liší a ty bych právě potřeboval potvrdit.

zapalování

(Pidy, 13. 5. 2009 22:24)

myslim,že u Wartburga bude postup stejný,možná jiný hodnoty,ale takovou příručku seženeš snáz

Nastavení zapalování F4

(Vláda, 13. 5. 2009 16:33)

No tenhle dotaz budu směřovat nejspíš na Jirku pač má orig. motor. Nejsem si jist zda správně nastavuji předstih a odtrh. Dělal jsem to podle manuálu,ale je možné že nemám přesný překlad a dělám chybu,sice mi motor vždy běží,ale mám pocit že to není to pravé.
Jestli máte někdo vyzkoušené nastavení pošlete mi prosím základní parametry. dík Vláda
vladajezek@seznam.cz

munga

(jirka , 12. 5. 2009 22:30)

Vladane , prosím ppošli fotky na mail
sys.jiri@net-service.cz
díl jirka

Vladanovi

(Tomáš, 12. 5. 2009 18:43)

Zdravím tě, jestli máš nějaký zajímavý fotky z renovace mungy, tak mi je pošli na mail a já je sem vložím - tomdkw@seznam.cz. Zdar T.

Honzovi

(Vláda, 12. 5. 2009 17:38)

Máš to v mailu,zapoměl jsem napsat že já kupoval u MATZ autoteile,slušné ceny a solidní jednání. V novém letošním katalogu už měli jen polovic zboží - holt ani Německé armádní sklady nejsou bezedné.

restaurování

(Vladan, 12. 5. 2009 10:18)

Všechny Vás zdravím a jsem rád , že někdo založil tyto stránky.Před dvěmi roky jsem koupil mungu 4, makal jsem na ní až do letošního dubna. Měl jsem to komplet rozdělané, kastlu, motor atd. Byl to vrak, vyvařil jsem na tom dvě tabule plechu. Teď jsem už najel 500 km. Veteránské značky zatím vyřizuji, proto jezdím na převozkách. Chtěl bych sem dát nějaké foto z renovace , ale nevím jak? Poraďte. Těším se na spolupráci. Čau Vladan.

Vláďovi

(Honza, 11. 5. 2009 21:28)

Budu rád když mi to číslo i s nákresem pošleš a taky kde se to dá objednat.Díky Honza.
bagoun940@centrum.cz

Vláďovi

(Tomáš, 11. 5. 2009 21:01)

Nazdar, kolik stála doprava už přesně nevím. Na základě objednávky mi Kemper poslal fakturu a já ji uhradil převodem (z účtu v KB v korunách do Německa v EUR to stálo bezmála 500,-). Poslali to přes PPL a vše bylo OK. Zdar T.

Díl

(Honzovi, 11. 5. 2009 20:34)

Jestli chceš mohu ti poslat katalogové čísla dílů s základním nákresem (je tam i to kolečko),předloni se ještě kolečko prodávalo nové tak třeba bude na trhu pořád. čau V


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29

následující »