Jdi na obsah Jdi na menu
 


Příspěvky a komentáře zde uvedené vyjadřují názor jejich pisatelů a nemusí se shodovat s mým názorem. Příspěvky obsahující vulgární výrazy budou vymazány.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

RE: Držák antény

(Vladan, 15. 1. 2010 15:58)

Píšeš o číslech na držáku, tam někde nějaké jsou? O ten výkres bych měl taky zájem. Dík. Jinak v tom mám Opel Kadet 1,2.

rockhell@seznam.cz

Držák antény

(Tomáš, 11. 1. 2010 7:19)

Čau Jirko, můžeš mi prosím zaslat výkres držáku antény. Předem díky. T.

držák antény

(jirka , 10. 1. 2010 22:06)

potřeboval bych vědět jak vysoká jsou čísla na držáku. Držák mám skreslený. Pokud někdo bude mít zájem pošlu výkresy mailem.
Vladane super video. co tam máš za motor?
Jirka
sys.jiri@net-service.cz

Re: zakončemí roku

(Pidy, 3. 1. 2010 20:31)

Díky moc za video, je super, rád se dívám na to jak to ostatním jde, o to víc se těšim, až vyjedu i já
přeju mnoho úspěchů v novém roce

Zaskončení roku

(Vladan, 31. 12. 2009 9:43)

Zapoměl jsem tam, vložit adresu, tak tady je :
http://www.youtube.com/watch?v=kF1DfQvu4yE

Zakončení roku

(Vladan, 31. 12. 2009 9:41)

Už dlouho tady nikdo nic nenapsal, tak Vám posílám aspoň video, jak jsem před silvestrem ukončil veteránskou sezónu s Mungou 4. Jinak všem přeju do Nového roku mnoho úspěchu a trpělivosti s tímto strojem. S pozdravem Vladan

Re:dotaz

(Mirda, 13. 11. 2009 22:41)

vpoho gumy dosly 6ty den - za slibene ceny takze no problem

dotaz

(Radek, 6. 11. 2009 17:09)

Zdravím, potřebuji zimní pneumatiky na Fabii, narazil jsem na tohle http://www.scontopneu.cz Nemáte s nimi někdo zkušenost? Je ta fima OK? Nemám moc ve firmy na netu důvěru.

Re: motor

(Vláda, 5. 11. 2009 20:02)

ahoj Jirko
Zcela jistě máš pravdu,ale něco je špatně a já jsem v koncích,už nevím co zkusit a tak uvažuji i o tomto řešení. Jedině že by byla skrytá vada v karbeci,ale nemám možnost zkusit jiný. No ted to musí počkat do jara,ale nečekám že bych za zimu přišel ještě na něco jiného :-( ahoj Vláda

motor

(jirka, 3. 11. 2009 23:38)

ahoj Vláďo
není lepší se pokusit ten origo motor seřídit. Nám se to povedlo a s Mungou nemám problém.Můj názor je , že motorem z Warťase auto ztratí hodnotu
mějte se Jirka

Re Pidi

(Vlada, 24. 10. 2009 9:46)

Ahoj,když otevřeš mungaforum tak do okénka na vyhledávání napiš ,wartburgmotor" Otevře se ti několik diskusí kde tohle řešili,neco se opakuje,ale s pomocí pc překladače se v tom dá celkem orientovat. Dřív tam bylo i pěkné foto,ale nějak to upravili a já ty fota nemohu otevřít. Předpokládám že máš 24 v a co jsem pochopil tak se startérém by neměl být problém - těch 24v by tam mělo být jen krátkodobě při startování. Kdyby ti to nešlo otevřít tak napiš a já to pošlu přesně. Jestli něco zjistíš tak dej vědět-budu rád. vladajezek@seznam.cz ahoj

Úprava motoru

(Pidy, 23. 10. 2009 17:23)

ještě jsem motor nevyzkoušel,ale s tim ložiskem jsem si nelámal hlavu,vycházel jsem z toho,že v Trabantu taky žádný není,ale teď bych tam dal alespoň bronzový futro. Jinak kybys mi poslal odkaz na stránku na Mungafóru,tak bych ti byl moc vděčnej,už jsem ho prohledával a nenašel nic. Zkusil bych to přeložit a pak bych možná věděl víc. Jinak na bloku Warťáka není příruba pro hadici chlázení,místo ní je tam jen protimrazovka a ještě jsem nevymyslel,co se startérem,necal jsem setrvák z Warťase a ten je jen 12V,ale myslel jsem,že by to mohl vydržet,jednou jsem si dal startér z 6V trabanta do 12V a přežil to dva roky bez problémů,ale nejsem elektrikář a proto by mě zajímalo,jak to řeší němci. Ahoj Pidy

Re wartburg - Pidy

(Vláda, 21. 10. 2009 17:42)

Tak to píšeš přesně to co mne zajímá - na německým mungaforu je celkem obsáhlá diskuze o přestavbě wartáka a dost si to pochvalujou,zatím jsem nebyl schopen si to nechat pořádně přeložit,ale píšou něco o 5mm distanční bronzové podložce v jiných variantách o jehlovém ložisku a pak o frézování drážky ,takže to co ty píšeš. Podle nich při zanedbání či nekvalitním provedení těchto uprav hrozí po čase zničení převodovky. Chlazení se nebojím,ale mohl bys prosím trochu podrobněji popsat co je problém a jak na něj s tím ložiskem hřídele? Ted mi sice Můna uspěšně zamrzá na chatě,ale chtěl bych si všechno s předstihem sehnat a připravit . Ahoj Vláda

motor Wartburg

(Pidy, 20. 10. 2009 20:35)

Ahoj,dával jsem do Mungy Warťase a byli dva problémy,jeden byl ložisko hřídele převodovky v setrváku a druhej rantl,kterej středí motor s převodovkou,je totiž na obou stejnej.pak bude potřeba předělat chlazení,ale tak daleko jsem se ještě nedostal.

Převodovka F4 a 8

(Vlada, 20. 10. 2009 20:00)

Zdravím pánové,netušíte zda je převodovka z Mungy 4 rozměrové shodná s převodovkou z větší mungy, nejde mi o převody,ale o spojení motoru a převodovky.
Druhá věc - máte někdo zkušenost s výměnou motoru za wartburg,respektive jestli je tam nějaký problém,mám sice orig 2takt,ale pořát s ním mám nějaký problém tak přemejšlím o wartáku a nevím zda udělám dobře.

Trocha inspirace

(Vláda, 19. 10. 2009 18:19)

http://www.youtube.com/watch?v=DQjcJSengYg

náhon

(Pidy, 1. 10. 2009 22:36)

zdravim, zajímalo by mě,jak funguje náhon pro pohon naříklad čerpadla,nebo navijáku k mungám. Viděl jsem to zatim jen na obrázku. Podle něj se nedá poznat odkud je pohon taženej,nesetkal se s tím někdo osobně ?

díly

(jirka , 27. 9. 2009 21:49)

frenki pošli foto toho co prodáváš na mail.
sys.jiri@net-service.cz
dík jirka

těs.papír

(jirka , 25. 8. 2009 21:20)

na tloušťće papíru bych asi tak nelpěl, protože tam budou všude vůle . Já osobně bych to dal na tmel. Můjnázor Jirka

těsnění

(Pidy, 13. 8. 2009 6:20)

ahoj
potřeboval bych poradit,jakou tloušťku těsnícího papíru bych měl použít pro zadní rozvodovku,abych neporušil původní vymezení vůlí


« předchozí

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29

následující »